استاد دیندار هنوز کاغذهايم , موس رایانه ام و کامنت های..عشق برایم تسلی

 افتاده ام در حصار عشق و تمنای تو

ولیهنوز کاغذهايم , موس رایانه ام

و کامنت های جانسوز من

به شوق نگاهت و به هوای وصالت پر پر می......

 ای کاش برميگشتي تا قاب عکس روي ديوار


تهي از چهره تو نباشد وتمام صفحات دفترم

از حرف ونگاه واسم تو پر شو.......

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

ولی صد برابر خودم

برای دلی که نگرانم میشد تنگ شده

میدونی دلتنگی بعنی چه :

تجسم کن که دلتنگیهای مرا ب چه حالی انداخته است

مثل تابلوی از باغبان که به باغ خودش راه نمی دهند 

تجسم  کن من بیتو چه حالی دارم عشق یعنی:

محدوده جفرافیایی قلب من :

اینجا در عزای دوری تو

عشق برایم تسلی می د.....

افتاده ام در حصار عشق و تمنای تو

افتادها م خاک رهت خوش آنکه  آیی بر  سرم

 تو زیر   پا ببینی   و من   بالای  سر بینم ترا

ولیهنوز کاغذهايم , موس رایانه ام

و کامنت های جانسوز من

به شوق نگاهت و به هوای وصالت

پر پر می زنند

 کاش برگردي زود،

کوچه بي تو دل تنگي دارد
کاش برگردي زود ومي ديدي

که دلم بي تو

چه حالي دارد ببيني

که هنوز حلقه
زرد خورشيد داغ تنهايي من را دارد کاش زود

برميگشتي تا قاب عکس روي ديوار


تهي از چهره تو نباشد وتمام صفحات دفترم

از حرف ونگاه واسم تو پر شود کاش


زود بر مي گشتي.تو اگر برگردي

 

انگار همین دیروز بود که میگفتی بیا تا دیر نشده برای 
فردایمان نقشه بکشیم ! چه نقشه هایی ...
وای وای وای
ببین با توام ... خوب گوش کن
با اینکه رفته ای اما :
تصور اینکه نیستی مرا رنج می دهد و در کوچه

پس کوچه های خاطراتم  در این غروب جمعه دلگیر ترین

روزهای عمرم را سپری میکنم ..
ببین دنیا چه میکند ! ببین روزگار بازی هایش

را چطور به ما دیکته میکند !
به گذشته برنمیگردم تا حسرت روزهای رفته برایم

تکرار نشوند و روحم را آزار ندهند ... حالم در هر

حال خوب نیست و گذشته را نیز به دست

فراموشی سپرده ام !!!

نمی دانم شاید آینده ای تاریک تر از گذشته داشته باشم ...

از آینده حراس دارم که شاید تکراری باشد بر گذشته ام
دیوانه شدم از یک طرف تصمیم گرفته ام

به گذشته فکر نکنم

و طرفی هر چه به آینده فکر می کنم گذشته را سیر میکنم ...

شاید به این خاطر است که حال خوبی ندارم !
پس به حرفهایم گوش کن تا دل خوش

شوم که هستی :
بگویم برایت از دل تنگم که هنوز وقتی

باران می بارد

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

و در عین دلتنگ باز به هوای

شوق دیدار اشکهایم سرازیر می شوند !

انگار نمی خواهم باور کنم که نیستی !

انگار همیشه هستی ...

اما برایت بگویم از سخترین لحظه هایم

... لحظه هایی که زیر باران ساعتها چشم انتظارت ماندم اما 
تاریکی مرا با خود به خواب می برد !
رفتی .. رفتی .. رفتی
کاش می ماندی و هرگز قصه وداع را برایم نمی ساختی ! 
نمی دانم در کدامین روز و در کدامین روزگار قصه ی جدایمان را نوشتند و ای کاش می توانستم بر واقعیت ها خط باطلی بکشم ....
ای کاش نمی رفتی ...

 ای کاش بر گردی

 

 تا ببینی که خودم را هم فراموش کرده ام

و بدان جهت است که گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

 

ولی صد برابر خودم

 

برای دلی که نگرانم میشد تنگ شده

 

میدونی دلتنگی یعنی چه :

 

تجسم کن که دلتنگیهای مرا به چه حالی انداخته است

 

مثل تابلوی از باغبان که به باغ خودش راه نمی دهند 

 

تجسم  کن من بیتو چه حالی دارم عشق یعنی:

 

محدوده جفرافیایی قلب من :

 

اینجا در عزای دوری تو

عشق برایم تسلی می دهد و به زبان شعر

از استاد دیندار(کامران)بهتر

و شفافتر بگویم.....

 

ترّنم     دل      عاشق  بؤد    ترانه    من 

 

من  آن  کویر    غمم   دشت  غم کرانه   من

 

دو  دست  خویش  نمودم   نگار  شانه     تو

 

ولی  چه   سود ؟ نکردی نظر  به شانه من

 

ز دست  غیر  سبویی   مگیر   و باده منوش

 

بيا   و    خيمه  بزن   در    شرابخانه   من

 

دلم ز  آتش  هجران  شده  است  دیر  مغان

 

شراب   هجر    تو   باشد  می   مغانه   من

 

قسم  به   حق تعالی   تویی   خدای   دلم

 

پس  از   یگانه    عالم    تویی    یگانه   من

 

کبوتر    غم   عشقم    چگونه   شرح   دهم

 

بزد    فراق    تو      آتش   به   آشیانه     من

 

در این  کویر  ستم  آب   و    دانه  کس  ندهد

 

کبوترم   که  بؤد   اشک     دیده   دانه   من

 

ببین  چگونه      سرودم   غزل   غزال   دلم

 

همای   عشق    بؤد    شعر     عاشغانه   من

 

مپرس از   غم کامران   و   اشک  دیده      او

 

چنین   سروده  شده   شعر     جاودانه   من

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 فروردين 1397 | 17:26 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');